۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

دانلود فیلم فرار اززندان

توصیه
دوستان خوبم لیلا جان مهرداد جان و بقیه عزیزانم
اول بگم مصاحبه لیلا ۲ ساعت هستش و من باید تکه هایی از این مصاحبه رو براتون اماده برای همین یه ذره داره طول می کشه .
در ضمن امشب هم لیلا مصاحبه ای می خواد انجام بده اگه بتونم اون رو ضبط کنم براتون بعدا آماده می کنم .
اما در مورد اینکه چرا ویدیو های لیلا دانلود نمیشه این به دلیل شلوغی سایت پشتیبان هستش وگرنه من فایلها رو بر نداشتم . کسانی که میخوان دانلود کنن ساعت های خلوت مثلا صبح ها یا بعد از ظهر ها برای دانلود اقدام کنند .

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم آذر 1386ساعت 23:8 توسط عماد
GetBC(95);
آرشیو نظرات
آخه شما که نظرات بازدیدکننده ها براتون مهم نیست واسه چی اینقدر اصرار دارین که نظر بدیم؟؟؟یه نگاهی به 3-4 تا آرشیو نظرات قبلی نشون می ده که شما کاری رو که خودت دوست داری انجام میدی!!پس دیگه این همه اصرار واسه چیه؟؟تو یه همین نظرسنجی من تا ساعت 12 که نگاه کردم همه ویدیو کامران و هومن رو درخواست داده بودن ولی شما چیزی رو که خودت دوست داشتی گذاشتی!!
مهیار

ببخشید مهیار جان من خودم واسه اینکه سیستم نظر سنجی رو امتحان کنم ۲ تا نظر دادم .
و تا موقعی هم که نظر را برداشتم همون دو تا نظر بود.
من هر کی هر چی بخواد براش می ذارم مثلا می تونی نظرات رو نگاه خانمی ویدوی نانسی عجرم می خواست براش گذاشتم . من اگه می خواستم کار خودم رو بکنم که بجای ویدیو مسابقات کشتی کج رو می ذاشتم. ببین این خود خواهی که این رو بمن میگی .
بعدش هم من که نگفتم ویدیوی کامران و هومن رو نمی ذارم. فردا جمعه شما می تونین ویدیوی کامران و هومن رو دانلود کنید . دلیل این تاخیر هم ۱ - گذاشتن آدرس سایت بالای ویدیو . ۲- کم کردن حجم فایل برای دانلود بهتر و سریع تر .
بعدش هم اینو می گم لطفن نظرات رو حتما با ادرس ایمیل یا ادرس سایت خودتون بنویسید.
در غیر اینصورت از این به بعد مجبورم نظرات رو پاک کنم. از همه کسانی هم که نظر می دن می خوام اگه اهنگ درخواستی داشتن بگن براشون در اولین فرصت می ذارم.
به زودی ویدیو های جدیدی براتون میدارم .
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم آذر 1386ساعت 21:10 توسط عماد
GetBC(94);
آرشیو نظرات
ویدیوی جدید شهره به نام خودتی
هر کی شهره رو دوست داره و نداره به نظر من باید این ویدیو رو ببینه .
من خودم از شهره زیاد خوشم نمیاد اما ویدیوی انتظار و این ویدیو رو خیلی دوست دارم .
در ضمن این ویدیو آخرین ویدیوی شهره هست.
تازه اگه نظرات زیاد باشه من ویدیوی کامران و هومن هم که آخرین ویدیو آنها هست برای دانلود می ذارم .
دانلود ویدیوی شهره (آخرین ویدیو)


+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم آذر 1386ساعت 14:27 توسط عماد
GetBC(93);
آرشیو نظرات
ویدیو داریوش و ابی
نون و پنیر و فندق
رخت عزا تو صندوق ..................................................................
خب حتما شما تا حالا این اهنگاز داریوش و ابی رو شنیدین حالا می تونین کنسرت داریوش و ابی و اجرا این آهنگ فوق العاده رو به تماشا بشینید .
دادن نظر شما منو به ادامه این سایت تشویق می کنه.
کنسرت ابی و داریوش - نام ویدیو خورشید خانم


+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم آذر 1386ساعت 15:24 توسط عماد
GetBC(91);
آرشیو نظرات
نانسی عجرم
خب یه خورده سرم ازاده می تونم هر کی هر چی خواست براش بزارم این هم یکی از قشنگترین ویدیوهای نانسی که من واقعا ازش خوشم اومده .
دانلود ویدیوی نانسی عجرم


+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم آذر 1386ساعت 13:22 توسط عماد
GetBC(90);
آرشیو نظرات
سوال؟
اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شیر داره نه پستون
خب تا این جاش که همه چی درسته اما
شیرشو رو بردن هندوستانش مساله داره ؟
آخه اگه نه شیر داره نه پستون چه جوری شیرشو بردن هندوستان؟
+ نوشته شده در شنبه بیست و چهارم آذر 1386ساعت 14:13 توسط عماد
GetBC(89);
آرشیو نظرات

+ نوشته شده در جمعه بیست و سوم آذر 1386ساعت 16:40 توسط عماد
GetBC(88);
آرشیو نظرات
ویدیو اندی به نام فرودگاه
بدانلودید و عشق درکنید.
دانلود ویدیو فرودگاه از اندی با حجم 7 مگابایت

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم آذر 1386ساعت 13:36 توسط عماد
GetBC(87);
آرشیو نظرات
بزودی اندی و شانی
امروز ساعت ۲ بعد از ظهر می تونین دانولد کنین ببخشید دیر شد
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم آذر 1386ساعت 9:38 توسط عماد
GetBC(86);
آرشیو نظرات
باز هم سلام
خب بالا خره من به نتیجه دلخواه رسیدم و ایدی آقای بی نام رو به دست اوردم البته ایشون به من لطف کردن و با دادن نظر خود من را راهنمایی کردن هرچند که ایشون اشتباه فکر میکنن و من واسه خودم نظر نمی دم و همچنین معذرت میخوام اگه به کسی بی احترامی شده من منظورم این نبوده.
اما به لیلی خانم گفته بودم که ویدیوی اندی رو براش میذارم . اینکار رو فردا براتون انجام میدم .
نکته مهم :
شما میتونین لینک آرشیو پیوندهای روزانه را باز کنید و یک عالمه ویدیو دانلود کنید.
همچنین این رو به کسانی که ماهواره دارن بگم که پنجشنبه شبکه تپش رو یادتون نره چون مراسم بزرگی رو نشون می ده که دراون تمام خوانندگان برتر دنیا هستن.
من اگه بتونم این مراسم را برای دانلود میذارم البته تکه هاییش رو . اما مصاحبه لیلا فروهر با طپش هم براتون میذارم اما نمیدونم کی .


+ نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم آذر 1386ساعت 17:26 توسط عماد
GetBC(85);
آرشیو نظرات
جوابیه 2 برای بی نام
اقای بی نام مطمئنم خودت اون پیغام ها رو میذاری وگرنه من خودم هم ندیده بودم اون ایدی ها علکیه
بعدش هم من خودم مطمئنم و این واسه من بسه تازه اگر هم خودم گذاشته باشم سایت خودمه دلم می خواد . اگر راست میگی یک ایدی از خودت بنویس
+ نوشته شده در دوشنبه دوازدهم آذر 1386ساعت 14:1 توسط عماد
GetBC(84);
آرشیو نظرات
بی نام
خب اول بگم اقای بی نام من مرض ندارم که خودم واسه خودم نظر بدم . بعدش هم من نظرات را می خوام چون میخوام با چند سلیقه مختلف آشنا بشم و فقط سلایق خودم رو در سایت به دیگران تحمیل نکنم. بعدش هم شما ایمیل و ادرس سایت خودت رو بنویس تا با هم آشنا شیم.
بعدش هم لی لی خانم چشم سه تا کلیپ از اندی دارم به نام های : چند روز رفتی ، فقط یه نگاه و فرودگاه خودم از فرودگاه خوشم میاد . فکر کنم تا ۱ روز دیگه براتون بذارم.
اما آقا مهرداد گل و عاشق لیلا فروهر اینو بهت بگم حق با شماست لینک دانلود بعضی مواقع دانلود نمیشه اونهم به خاطر شلوغی سایت سرور هستش . من خودم دیشب این فایل رو دانلود کردم شما خیالت تخت فقط از یک دانلود منجیر استفاده کن.
خب اگه کلیپ خواستین تو نظرات بگین اگه داشته باشم براتون می ذارم.


+ نوشته شده در یکشنبه یازدهم آذر 1386ساعت 8:36 توسط عماد
GetBC(83);
آرشیو نظرات
ویدیوی لیلا فروهر به نام مگه میشه


دانلود ویدیوی مگه میشه از لیلا فروهر
+ نوشته شده در شنبه دهم آذر 1386ساعت 14:3 توسط عماد
GetBC(82);
آرشیو نظرات
آپلود کردم
امروز ساعت ۲ بعد از ظهر میتونین کلیپ لیلا فروهر رو بنام مگه میشه را از این سایت آپلود کنین
+ نوشته شده در شنبه دهم آذر 1386ساعت 9:52 توسط عماد
GetBC(81);
آرشیو نظرات
tapesh pbc(persianbroadcastingchannel) w
ایمیل رایگان برای اینکه از سرویس ایمیل یاهو استفاده نکنید.
این هم ایمیل من در این سرویس دهنده
bluederam@mail.com
bluederam@mail.org
آدرس سرویس دهنده
کلیک کن
+ نوشته شده در جمعه نهم آذر 1386ساعت 23:25 توسط عماد
GetBC(80);
آرشیو نظرات
من نمی دونم
من حسابی دلسرد شدم چی کار کنم
مخصوصا از دست این اقا که اسمش رو گذاشته بی نام
من اگه می خواستم خودم واسه خودم نظر بزارم که هر پستم رو ۲۰۰ نظر می نوشتم . من که عقده ای نیستم .
و حتی مثل خیلی از سایتها که وقتی واردش می شی نوشته برای حمایت از ما روی این تبلیغ ها کلیک کنید هم که تبلیغ نذاشتم در صورتی که اگه تو نظرات پست های قبلی بخونین نوشته شما تبلیغ های مارا بذار چقدر بهت پول میدیم و ............. اما گذاشتن کلیپ ها برای من کار راحتی هم نیست چون حداقل برای هر کلیپ باید ۱.۳۰ دقیقه منتظر بمونم .
تازه باید قبلش هم حجمش رو برای شما کم بکنم و چند تا عکس هم بگیرم .
اما با این وجود من اخرین کلیپ لیلا فروهر رو فردا می ذارم . قول قول قول میدم
ولی من دلم میخواست مصاحبه شبکه تپش با لیلا فروهر رو هم برای شما بذارم که ولش .

+ نوشته شده در جمعه نهم آذر 1386ساعت 18:47 توسط عماد
GetBC(79);
آرشیو نظرات
مسابقات کشتی کج
بزودی و اگر شما درخواست بکنین مسابقات کشتی کج رو برای دانلود شما قرار میدم .


ادامه عکسها در ادامه مطلب...

ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه ششم آذر 1386ساعت 8:51 توسط عماد
GetBC(78);
آرشیو نظرات
قول میدم
خب همون طر که میدنین کریسمس برای خارجی ها مثل عید نوروز ماست و پر از آهنگ های جدید
اول که من این هفته سرم خیلی شلوغه ولی احتمالا فردا سه شنبه ویدیوی لیلا به نام مگه میشه رو براتون آپلود می کنم .

اما تورو حضرت عباس بگین من یه سی دی آهنگ های بزن بکوب میخوام از کجا تهیه کنم
+ نوشته شده در دوشنبه پنجم آذر 1386ساعت 21:21 توسط عماد
GetBC(77);
آرشیو نظرات
رویای سبز
می گم این زن و بچه . خرج زندگی و پیدا کردن سی دی صوتی بزن بکوب حسابی من رو گیج کرده صبحی می خواستم سایت رویای سبز رو براتون معرفی کنم کلا یادم رفت . خب سایت رویای سبز نگاه تازه ای داره به مسایل زندگی و حوسها و اشتباهاتی که جوانان می کنند و خودشون رو به دردسر می اندازن . پس اگه برای خودتون یا فک و فامیلون اتفاقی از نوع ازدواج غیر پایدار افتاده به سایت رویای سبز برید و با نوشتن داستان خود در قسمت نظرات نگذارید آینده چند نفر خراب بشه .
سایت اجتماعی رویای سبز
+ نوشته شده در دوشنبه پنجم آذر 1386ساعت 17:28 توسط عماد
GetBC(76);
آرشیو نظرات
رویای سبز
سلام دوستان اول بگم دلم یه ذره داره گرم میشه
خب حالا اگه کسی بگه میتونم دوباره ویدیوی ماه من رو آپلود کنم و ایندفعه تیکه آخرش هم آپ کنم
اما این لیلا فروهر یکی از اخرین ویدیوی های لیلا فروهر بود . . تنها یه ویدیوی واقعا قشنگ از لیلا مونده به نام مگه میشه البته اندی هم یه ویدیوی جدید به نام چند روز رفتی رو درست کرده و من تاحالا یک بار اونم از شبکه تپش بیشتر ندیدم . این هم واسه علاقه مندان اندی بود که اگه بخوان تو نظرات بنویسن تا آپلود کنم.
بعدش هم ببینم من یه سیدی آهنگ های شاد میخوام از کجا تهیه کنم . البته تا قبل از پنجشنبه؟
+ نوشته شده در دوشنبه پنجم آذر 1386ساعت 8:40 توسط عماد
GetBC(75);
آرشیو نظرات
ویدیو ماه من لیلا فروهر

خب دلیل اینکه امروز لیلا رو آپ نکردم اینه که یه ذره اخرش موقع اپلود نمی دونم چی شد که آپ نمیشه
اما خب فعلا اینو ببینین که یه ذره اخرش نیست ببخشید من نمی خواستم بد قول بشم
اما اقایی که نوشته بودی که من خودم نظرات رو دادم بخدا نه اما همین هم که یک نفر هم میاد به سایت من سر میزنه برام بس همین که یه نفر برای اینکه من بمونم و به اپ های جدید کنم خودش رو ۵بار به زحمت انداخته بود برای موندن من کافی بود.
ماه من از لیلا فروهر روی لینک زیر کلیک کنید تا اون رو باحجم ۶.۲ مگابایت ببنید البته قول میدم دوباره آپلود کنم که تیکه آخرسش هم بیاد
تورو خدا برای ادامه وبلاگ نظر بدین اینکه شمارشگر سایت هی شماره می اندازه اما از نظر خبری نیست منو میترکونه
ماه من از البوم ماه من دانلود کنید

+ نوشته شده در یکشنبه چهارم آذر 1386ساعت 23:24 توسط عماد
GetBC(74);
آرشیو نظرات
اوکی ادامه میدم
مرسی که سریع نظر دادین ممنونم حتما فردا از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد سر بزنید ویدیوی جدید مگه میشه لیلا را برای دانلود میزارم . و صددرصد پس فردا ویدیوی ماه من لیلا را میزارم اما تورو خدا برای دلگرمی من نظر بدین . ممنونم
+ نوشته شده در شنبه سوم آذر 1386ساعت 22:49 توسط عماد
GetBC(73);
آرشیو نظرات
بهتر از تو میشه پیدا
سلام سلام سلام سلام همگی سلام همگی سلام ای زندگـــــــــــــــــــــی سلام - ای زندگی سلام
خب این تیکه اول اهنگ سلام سلام بود که براتون گذاشتم . اما فکر میکنم بعضی روزا حجم زیاد بازدید کننده دارم مثلا روز جمعه ای خودم که میدونم واقعی بود چون امار سایتم ظرف ۲ ساعت ۶۰ تا رفت روش اما حیف که کسی نظر نمیده این کسی به وبلاگ نت سر نمیزنه منو ناراحت نکرد اما اینکه من با این زحمت خودم رو می کشم تا جدیدترین ویدیوها را برای دانلود بزارم منو عصبی کرده تا جایی که مردد که ۲ تا از ویدیو های لیلا فروهر که جدیدا پنجشنبه برای اولین بار پخش شد رو بذارم یا نه ؟
بهر حال منتظرتونم که نظر بدین . اگه نظر ندین این وبلاگ دیگه آپ لود نمیشه .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر