۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

عاشق بارسا


جدیدترین خبرهای باشگاه بارسلونا
درباره وبلاگ
سلام من اسحاق جاسمی پور هستماین وبلاگ فقط به عشق بارسلونا برای هواداران بیشمار این تیم ساختم.در این وبلاگ به روزترین اخبار بارسلونا رو میتونید مشاهده کنید.در پایان برای بهبودی هرچه بهتر وبلاگ منتظر نظرات گرم شما هستم
فهرست
صفحه نخستپست به استخوانآرشیو استخوانخانگی سازی استخواناستخوان را به علاقه مندیها اضافه کنید!لینک rss استخوان
لینکدونی
تمام پیوندها
لوگوی دوستان

آرشیو زمانی
هفته دوم شهریور 1388 هفته اوّل شهریور 1388 هفته چهارم مرداد 1388 هفته سوم مرداد 1388 هفته دوم مرداد 1388 هفته اوّل مرداد 1388 هفته چهارم تیر 1388 هفته سوم تیر 1388 هفته دوم تیر 1388 هفته اوّل تیر 1388 هفته چهارم خرداد 1388 هفته سوم خرداد 1388
آرشیو موضوعی
اخبار بارسانقل و انتقالات بارسلونا

زلاتان: به زودی آماده خواهم شد

Zoom
مهاجم سوئدی پیش‌بینی کرده به زودی به بهترین فرم خود خواهد رسید.
زلاتان ایبراهیموویچ به طرفداران بارسلونا گفته که به زودی به بهترین شرایط خود خواهد رسید. مهاجم سوئدی هنوز برای بارسلونا گلی نزده اما گفته از این بابت نگران نیست. او می‌گوید: «در تیمی مانند بارسلونا وقتی در بهترین فرم خود نباشید دیگران به جای شما به زمین می‌آیند و تفاوت را رقم می‌زنند. این جا فلسفه دیگری حاکم است. ما بیشتر حمله می‌کنیم و اغلب حوالی محوطه جریمه حریف به سر می‌بریم.» او درباره شرایط خود نیز گفته: «هنوز کاملا بهبود نیافته‌ام اما به زودی به آمادگی صد در صد خواهم رسید.» ایبرا همچنین به بازگشت به سن‌سیرو در لیگ قهرمانان اشاره کرده است. به زودی بارسلونا و اینتر در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند و زلاتان می گوید: «بازگشت به میلان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.در اینتر همه، از موراتی و برانکا (رییس و مدیر باشگاه) گرفته تا روزنامه‌نگاران و مورینیو با من رفتاری خوب داشتند و انتظار دارم بازی جذابی پیش رو باشد.»
سایت گل

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم شهریور 1388ساعت 15:2 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(114);
نظر دهید .

مسی:شکست برزیل، بزرگترین خواسته ام

Zoom
ستاره آرژانتینی هیجان زیادی دارد تا در دیدار حساس مقابل برزیل به پیروزی برسد.
در حالی که تنها چند روز به دیدار حساس دو تیم برزیل و آرژانتین باقی مانده، لیونل مسی به اهمیت این دیدار اشاره کرده است. آرژانتینی ها در صورتی که در این دیدار مغلوب حریف شوند، در آستانه حذف از این رقابتها قرار خواهند گرفت ولی با یک پیروزی می توانند به صعود به مرحله نهایی جام جهانی بیندیشند. مسی در فرودگاه به خبرنگاران در این رابطه گفت:« کلید موفقیت این است که مالکیت توپ را حفظ کنیم و سعی کنیم از دقایق ابتدایی فقط به پیروزی بیندیشیم. من عناوین مختلف و متعددی را در بارسلونا کسب کرده ام و شکست برزیل و صعود به رقابتهای جام جهانی می تواند بزرگترین خواسته ام باشد. پیروزی در این دیدار و پس از آن هم شکست پاراگوئه می تواند گام بزرگی برای ما باشد. بسیار خوشحالم که دیدار مقابل برزیل در روساریو برگزار خواهد شد.» طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، قرار بود این دیدار در بوئنوس آئیرس برگزار شود ولی مارادونا درخواست نمود که این دیدار در ورزشگاه روساریو( شهر محل تولد مسی) برگزار شود، چرا که استادیوم روساریو، جو به مراتب بهتری دارد.
سایت گل
+ نوشته شده در یکشنبه هشتم شهریور 1388ساعت 14:59 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(113);
نظر دهید .

بارسلونا قهرمان سوپرجام اروپا شد

Zoom
بارسلونا موفق شد با گل پدرو رودریگز در آخرین دقایق وقت اضافی، شاختار دونتسک را ببرد و دومین قهرمانی این فصل خود را به دست آورد.
دو تیم بارسلونا و شاختار دونتسک دیدار سوپرجام اروپا را برگزار کردند که با برتری یک بر صفر به پایان رسید. در این دیدار دو تیم نتوانستند در 90 دقیقه به گلی دست یابند. بارسلونا مانند همیشه حاکم میدان بود اما نمی توانست موقعیت‌های پرشماری خلق کند. در دقیقه 80، زلاتان ایبراهیموویچ که پنج دقیقه پیش موقعیتی عالی را از دست داده بود جایش را به پدرو رودریگز داد. این بازیکن جوان که در آکادمی فوتبال بارسلونا پرورش یافته در دقیقه 115 تنها گل دیدار را زد. او پس از یک و دوی دیدنی با لیونل مسی، با ضربه‌ای دقیق از داخل محوطه جریمه گل برتری بارسا را به ثمر رساند. این دومین قهرمانی بارسلونا در طول این فصل است. آنها با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو سوپرجام اسپانیا را نیز فتح کرده بودند. بارسا می‌تواند این فصل چهار عنوان دیگر کسب کند.
منبع:سایت گل
+ نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 3:1 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(112);
نظر دهید .

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: بارسلونا با اینتر هم‌گروه شد!

Zoom
به نظر می‌رسد دیدارهای جذابی در لیگ قهرمانان امسال پیش رو باشد.
سایت گل: ساموئل اتوئو و زلاتان ایبراهیموویچ به زودی با تیم‌های سابق خود روبرو خواهند شد، چرا که بارسلونا و اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک گروه قرار گرفته‌اند.
کاکا نیز به ورزشگاه سن‌سیرو برخواهد گشت تا با پیراهن رئال مادرید رویاروی میلان قرار گیرد.
همچنین منچستر یونایتد با قرعه‌ای روبرو شده که این تیم را مجبور می‌کند مسافت‌هایی طولانی طی کند.
گروه‌ها:
گروه A
بایرن مونیخ، یوونتوس، بوردو، مکابی
گروه B
منچستر یونایتد، زسکا مسکو، بشیکتاش، ولفسبورگ
گروه C
میلان، رئال مادرید، مارسی، اف‌سی زوریخ
گروه D
چلسی، پورتو، اتلتیکو مادرید، آپوئل
گروه E
لیورپول، لیون، فیورنتینا، دبرتسن
گروه F
بارسلونا، اینتر، دینامو کیف، روبین کازان
گروه G
سویا، رنجرز، اشتوتگارت، اونیرئا اورزیچنی
گروه H
آرسنال، AZ آلکمار، المپیاکوس، استاندارد لیژ
+ نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 0:33 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(111);
نظر دهید .

زانتی درانتظار رویارویی با ایبرا

کاپیتان نرآتزوری از اینکه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم تیمی سابقش می رود، بسیار خوشحال است.
سایت گل: دشبت و در جریان قرعه کشی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ،مشخص شد که دو تیم اینتر و بارسلونا در گروهF با دیناموکیف اوکراین و روبین کازان هم گروه هستند.
پس از آن بود که خاویر زانتی، کاپیتان نرآتزوری در این رابطه به اظهارنظر پرداخت و اعلام کرد که از اینکه شانس روبرو شدن با تیم قهرمان فصل قبل و ستاره سوئدی را دارد، خوشحال است. زانتی در گفت و گویی با کانال اینتر اعلام کرد:« در گروه رقابتی و سختی قرار گرفته ایم ولی در این رقابتها، تمام دیدارها سخت است.بسیار خوشحالیم که می توانیم با بارسلونا بازی کنیم، به ویژه اینکه می توانیم مقابل ایبراهیموویچ، هم تیمی سابقمان بازی کنیم و مطمئنم که ایبرا نیز هیجان زیادی برای مصاف با اینتر دارد.ما حریفهای سرسختی داریم ولی مطمئنم که می توانیم بازیهای بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.»
این ستاره آرژانتینی همچنین انگیزه های زیادی دارد تا بتواند مقابل هموطنش مسی قرار بگیرد و در این رابطه گفته:« من در دیدار مقابل بارسلونا، مسی را مهار خواهم کرد. رابطه بسیار خوبی با او دارم و امیدوارم که مجبور به انجام این کار نشوم. همین طور که قبلا هم گفتم، گروه سختی است و بازی کردن در روسیه و اوکراین کار آسانی نیست و قطعا شرایط آب و هوایی بدی نیز خواهیم داشت.»
+ نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 0:30 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(110);
نظر دهید .

مسی فوتبالیست سال اروپا شد

Zoom
این بازیکن آرژانتینی جایزه بهترین بازیکن اروپا را دریافت کرد
لیونل مسی از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن اروپا برگزیده شد. او امروز هم برنده جایزه بهترین بازیکن سال اروپا شد و هم عنوان مهاجم سال را از آن خود ساخت.
یوفا اسامی بهترین‌های اروپا در هر پست را اعلام کرد. لیست نامزدها به رأی مربیان شانزده تیمی که فصل گذشته به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یافته بودند انتخاب شده بود و همین مربیان برندگان نهایی را نیز برگزیدند.
بارسلونا در تمام پست‌ها نامزدهای متعددی داشت و در نهایت از پنج عنوان دو افتخار را به دست آورد. باشگاه‌های انگلیسی مانند منچستر یونایتد و چلسی و البته لیورپول نیز افتخاراتی کسب کردند. تمامی نامزدها در این چهار باشگاه عضویت داشتند.
برندگان به این ترتیب اعلام شدند:

بهترین بازیکن سال اروپا
برنده: لیونل مسی
سایر نامزدها: ادوین فان‌درسار، جان تری، ژاوی
پس از اهدای چهار جایزه مربوط به پست‌های مختلف، اعلام شد که مسی به عنوان بازیکن سال برگزیده شده است. از او پرسیده شد بهترین خاطره‌اش از رقابت های سال گذشته چیست و او پاسخ داد: «انتخاب تنها یک لحظه دشوار است. سالی باورنکردنی را پشت سر گذاشتم که در آن شادی و موفقیت‌های فراوانی را تجربه کردم.»

مهاجم سال
برنده: لیونل مسی
دیگر نامزدها: ساموئل اتوئو، کریستیانو رونالدو
این بازیکن آرژانتینی در این رقابت دشوار نیز پیروز شد. رقیبان او کریستیانو رونالدو – که در فینال لیگ قهرمانان حضور داشت – و ساموئل اتوئو، هم‌تیمی سابق مسی بودند.
مسی فصل پیش نه گل در لیگ قهرمانان زد و عنوان بهترین گل‌زن این رقابت‌ها را کسب کرد. او پنج پاس گل نیز داد.

هافبک سال
برنده: ژاوی
دیگر نامزدها: آندرس اینیستا، استیون جرارد
ژاوی ارناندس از بارسلونا به عنوان هافبک سال اروپا برگزیده شد. رقیبان او هم‌تیمی‌اش آندرس اینیستا و استیون جرارد، کاپیتان لیورپول بودند. بارسلونا با حضور ژاوی نمایشی خیره‌کننده داشت و پاس‌های متوالی بازیکنان این تیم توجه بسیاری را جلب کرد.

مدافع سال
برنده: جان تری
سایر نامزدها: جرارد پیکه، نمانیا ویدیچ
جان تری، مدافع چلسی فصل گذشته عالی بود. او با آبی‌ها جام اتحادیه را فتح کرد. تری برای بار سوم این جایزه را به دست می‌آورد. او می‌گوید: «هر روز به سختی تمرین می‌کنم. آرزوی من فتح لیگ قهرمانان با پیراهن چلسی است.»

دروازه‌بان سال
برنده: ادوین فان‌درسار
سایر نامزدها: ویکتور والدس، پتر چک
ادوین فان‌درسار به عنوان بهترین دروازه‌بان اروپا برگزیده شد. دروازه‌بان یونایتد فصل گذشته به اوج بازگشت و منتقدانی را خاموش ساخت که می‌گفتند او در 38 سالگی دیگر جایی در منچستر یونایتد ندارد.
سایت گل
+ نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 0:29 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(109);
نظر دهید .

ديدار سوپر جام اروپا؛‌ بارسلونا – شاختاردونتسك؛خيز آبي واناري‌ها براي دومين جام

بارسلونا در صورت فتح اين دوره از رقابت‌ها در كنار آژاكس و ليورپول تنها تيم‌هايي خواهند بود كه سه بار فاتح اين مسابقه شده‌اند اما ميلان با پنج عنوان قهرماني پرافتخارترين تيم سوپر جام است
برای دیدن کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید.Kaveh Mahjoob
ادامه مطلب
+ نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 0:21 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(108);
نظر دهید .

چیگرینسکی در راه بارسلونا

Zoom
بگیرستاین اعلام کرده که سران این باشگاه در یک قدمی نهایی کردن مراحل انتقال چیگرینسکی به نوکمپ هستند.
تکسیکی بگیرستانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسا خبر نزدیک شدن چیگرینسکی به رختکن تیم کاتالان راتائید کرد. گزارشهای منتشره در روزهای اخیر حاکی از آن بود که ستاره باشگاه شاختار دونستک قراردادی 5 فصله با باشگاه کاتالان به امضا رسانده و روز شنبه در رختکن این تیم معرفی خواهد شد ولی تا عصر روز 5شنبه مسئولان تیم بارسا در این رابطه صحبتی نکرده بودند. ولی تکسیکی بگیرستاین عصر 5شنبه و در آستانه سفر به موناکو برای دیدار فینال سوپرکاپ اروپا که میان بارسلونا و شاختار دونستک برگزار خواهد شد، در جمع خبرنگاران در فرودگاه ال پرات بارسلونا گفت:« چیگرینسکی به بارسلونا خواهد آمد و همه چیز بسیار خوب پیش خواهد رفت.در حال حاضر معامله هنوز نهایی نشده است و بهترین راه این است که این بحث را تا پایان دیدار فردا شب متوقف کنیم.»
برای دیدن کامل متن روی ادامه مطلب کلیک کن
سایت گلادامه مطلب
+ نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 0:17 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(107);
نظر دهید .

بند300 میلیونی در قرارداد مسی

Zoom
ستاره آرژانتینی بارسلونا در یک قدمی امضای قراردادی جدید با باشگاه کاتالان می باشد.
طبق گزارشی که در روزنامه مارکا منتشر شده، سران باشگاه بارسلونا و لیونل مسی در آستانه توافق بر سر بندهای جدید قرارداد این ستاره آرژانتینی هستند. پس از آنکه زلاتان ازاینتر به بارسا منتقل شد، مسئولان باشگاه کاتالان، مبلغ دستمزد ستاره سوئدی را بیشتر از دستمزد مسی اعلام کردند و بدین ترتیب جایگاه مسی به عنوان پردرآمدترین بازیکن باشگاه کاتالان، به زلاتان اختصاص یافت؛ چرا که زلاتان در حال حاضر درآمدی سالانه 9.5 میلیون یورو دارد.
از سوی دیگر، مسی، مدیر برنامه های او و سران باشگاه کاتالان تقریبا بر سر جزئیات قرارداد جدید این ستاره به توافق رسیده اند که بدین ترتیب ستاره آرژانتینی دستمزدی سالیانه 10 میلیون یورو خواهدداشت و مبلغ بند جدایی زودهنگام او از رختکن بارسلونا به 300 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. تمام جزئیات قرارداد جدید مسی در روزهای آتی مورد بررسی و توافق قرار خواهد گرفت، هرچند که روزنامه مارکا در گزارشی اعلام کرده که امضای ستاره 22 ساله برای امضای قرارداد جدید، اندکی به طول خواهد انجامید.
منبع:سایت گل
+ نوشته شده در شنبه هفتم شهریور 1388ساعت 0:1 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(106);
نظر دهید .

اینیستا به دیدار سوپرجام اروپا می‌رسد

Zoom
بارسلونا یکی از مهم‌ترین بازیکنانش را روز جمعه در اختیار خواهد داشت.
به آندرس اینیستا گفته شده که از مصدومیت به طور کامل رهایی یافته و می‌تواند در سوپرجام اروپا در این هفته بازی کند.
ستاره بارسلونا در ماه می دچار پارگی عضله شده بود و نمی‌توانست در تمرینات پیش‌فصل تیمش حضور داشته باشد.
او جام کنفدراسیون‌ها را از دست داد و تابستان را در تلاش برای بازگشت به میادین گذراند. او اکنون امیدوار است در بازی جمعه مقابل شاختار دونتسک در موناکو به میدان برود.
اینیستا می‌گوید :«امیدوارم در چند روز آینده بتوانم بازی کنم و به طور کامل به تمرینات برگردم. می‌دانیم شاختار تیم قدرتمندی است و دیداری دشوار پیش روی ما خواهد بود.»
اینیستا در سوپرجام اسپانیا حضور نداشت اما از پیروزی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو لذت برد: «اولین قهرمانی خود را کسب کردیم. از این بهتر نمی‌شود فصل را شروع کرد.»
منبع :سایت گل
+ نوشته شده در جمعه ششم شهریور 1388ساعت 23:57 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(105);
نظر دهید .

زلاتان: سری A بیش از حد دفاعی است

Zoom
ایبرا گفته لالیگا جذاب‌تر است.
زلاتان ایبراهیموویچ خرید بزرگ بارسلونا در تابستان گفته فوتبال ایتالیا بیش از حد دفاعی است و او از بازی در چنین لیگی لذت نمی‌برده است.بازیکن سابق آژاکس در تابستان از اینتر جدا شد و با پرداخت 40 میلیون یورو به علاوه ساموئل اتوئو به اینتر، به بارسلونا پیوست.او می‌گوید: «در ایتالیا تمام تیم‌ها دفاعی قدرتمند دارند و بسیار بیشتر از حمله به دفاع می‌پردازند. اما در بارسلونا استرس اینتر را ندارم. سرعت و جو این جا آرام‌تر است و می‌تواند روی فوتبال تمرکز کنم.»
ملی‌پوش سوئدی درباره خریدهای تابستانی باشگاه‌های اسپانیایی هم گفته است: «لالیگا بهترین بازیکنان سری A و لیگ برتر را خریداری کرد. این لیگ بسیار ویژه است. وقتی رقیبان مقابل بارسلونا بازی می‌کنند باید به بازیکنان بسیار بیشتری توجه کنند، چرا که بارسا مانند اینتر نیست.»

منبع:سایت گل
+ نوشته شده در جمعه ششم شهریور 1388ساعت 23:49 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(104);
نظر دهید .

آلونسو: رئال مادرید با بارسلونا فرق دارد

Zoom
ملی‌پوش اسپانیایی می‌گوید رئال می‌تواند قهرمان شود.
سایت گل: ژابی آلونسو خرید جدید رئال مادرید نمی‌خواهد تیمش با بارسلونا مقایسه شود.رئال دیشب مقابل تیم نروژی روزنبورگ با دو گل رائول و گل‌های بنزما و لاسانا دیارا با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. این آخرین دیدار دوستانه رئال در پیش‌فصل بود.ژابی آلونسو پس از این دیدار گفت: «ما و بارسلونا کاملا با هم فرق داریم. ما را نباید با بارسلونا قیاس کرد.» آلونسو همچنین می‌گوید تیمش می‌تواند قهرمان شود: «در استعداد بالای ما تردیدی نیست. ما پتانسیل قهرمانی را داریم.»پریکو، پدر ژابی در بارسلونا بازی کرده است.

+ نوشته شده در سه شنبه سوم شهریور 1388ساعت 23:51 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(103);
نظر دهید .

چیگرینسکی به بارسلونا می‌رود

Zoom
این مدافع میانی در فینال سوپرجام بازی نمی‌کند.
سایت گل: رینات احمداف، رییس باشگاه شاختار دونتسک به زودی دمیتریو چیگرینسکی مدافع تیمش را به بارسلونا خواهد فروخت.پپ گواردیولا در تابستان به دنبال این مدافع بوده است تا با حضور او تیمش را تقویت کند.گفته می‌شود چیگرینسکی تنها بازیکنی است که گواردیولا برای تقویت خط دفاعی در نظر دارد، هر چند که این بازیکن اوکراینی در لیگ قهرمانان نمی‌تواند برای بارسا به میدان برود.او در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان در دو دیدار رفت و برگشت شاختار مقابل تیمیشوارای رومانی به میدان رفته است و قادر به بازی در لیگ قهرمانان این فصل نخواهد بود.گفته می‌شود قهرمان اروپا مبلغی حدود 25 میلیون یورو برای خرید این مدافع میانی خواهد پرداخت. همچنین چیگرینسکی برای حضور در نوکمپ از دستمزدش خواهد کاست.جمعه دیدار سوپرجام اروپا میان بارسلونا و شاختار در موناکو برگزار می‌شود و چیگرینسکی در آن دیدار بازی نخواهد کرد و شنبه به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی خواهد شد.
+ نوشته شده در سه شنبه سوم شهریور 1388ساعت 23:48 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(102);
نظر دهید .

انتقاد کرویف از سیاست‌های رئال

Zoom
اسطوره هلندی گفته خرید بازیکنان نام‌دار به معنای داشتن دانش فوتبال نیست.
سایت گل: یوهان کرویف سیاست‌های رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستان را زیر سوال برده و گفته حضور ستاره‌های جدید در رئال انگیزه‌ای عالی به بارسلونا خواهد داد. مربی و بازیکن سابق بارسلونا می‌گوید فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید از تجارت بیشتر سر در می‌آورد تا فوتبال: «او بسیار از تجارت می‌داند اما خرید بهترین بازیکنان لزوما به معنای داشتن دانش فوتبال نیست.»
او همچنین گفته کریستیانو رونالدو هنوز کارش را در رئال مادرید شروع نکرده است: «در منچستر یونایتد رونالدو به تمام عناوین دست یافت. لیونل مسی بازیکنی بزرگ است و بخشی از تیم بارسلونا به شمار می‌رود. باید دید آیا رونالدو هم چنین نقشی در مادرید خواهد داشت؟»
کرویف همچنین گفته در زمانی که در آژاکس به سر می‌برد قرار بود به رئال مادرید برود اما او این انتقال را نپذیرفت: «آلفردو دی‌استفانو اسطوره من به شمار می‌رفت اما نمی‌خواستم تنها به دلیل توافق دو باشگاه به این تیم بروم.»
+ نوشته شده در سه شنبه سوم شهریور 1388ساعت 23:46 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(101);
نظر دهید .

لالیگا بدون رئال و بارسلونا!
آیا می توانید یک لحظه لالیگا را بدون حضور بارسا و رئال تصور کنید؟ نبود هرکدام از بزرگان اسپانیا، بازی ها را از سکه می اندازد ولی غفلت از تیم های دیگر نیز به رقابت های لالیگا آسیب جدی وارد می کند.
برای مشاهده کامل متن روی ادامه مطلب کلیک کنید.ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه سوم شهریور 1388ساعت 23:42 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(100);
نظر دهید .

پویول: سال‌ها در بارسلونا خواهم ماند

Zoom
کاپیتان الهام‌بخش بارسلونا امیدوار است در آینده هم عضوی ثابت از تیم پپ گواردیولا باشد.
سایت گل: کارلس پویول مدافع مستحکم بارسلونا قصد دارد تا جایی که بتواند پیراهن آبی و اناری بارسلونا را به تن داشته باشد. او می‌گوید پیش از شروع فصل جدید لالیگا در آمادگی به سر می‌برد. پویول در سال 1995 از تیم جوانان به تیم اصلی بارسلونا پیوست و همواره عضوی کلیدی از ترکیب آنها بوده است. او خود را به یکی از بزرگ‌ترین مدافعان تاریخ باشگاه تبدیل ساخته. این بازیکن 31 ساله اخیرا به تلویزیون بارسا گفته است: «همیشه گفته‌ام هدف من این است که سال‌های بسیاری در بارسلونا بمانم. احساس می‌کنم در این جا آرامش جریان دارد.» این ملی‌پوش اسپانیایی درباره پپ گواردیولا مربی تیمش هم نظر داده است: «با مربی هیچ مشکلی ندارم. با او بارها صحبت کرده‌ام و او می‌داند که من در این جا بسیار راضی هستم.»
+ نوشته شده در سه شنبه سوم شهریور 1388ساعت 23:37 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(99);
یک نظر

بارسلونا سوپرجام باشگاه هاي اسپانيا را تصاحب کرد

تيم بارسلوناي اسپانيا يکشنبه شب سوپر جام باشگاه هاي اين کشور را تصاحب کرد. بارسلونا در بازي برگشت سوپر جام باشگاه هاي اسپانيا با نتيجه سه بر صفر از سد اتلتيکو بيلبائو گذشت. گلهاي اين بازي را ليونل مسي در دقايق پنجاه و شصت و هشت (از روي نقطه پنالتي) و بويان در دقيقه هفتاد و دو به ثمر رساندند. بازي رفت اين دو تيم نيز با نتيجه دو بر يک به سود بارسلونا خاتمه يافته بود. بازي هاي سوپر جام باشگاه هاي اسپانيا هر ساله پيش از اغاز فصل جديد مسابقات فوتبال و بين قهرمان باشگاه هاي اين کشور و قهرمان جام حذفي برگزار مي شود. از انجا که بارسلونا سال گذشته هم جام قهرماني را از ان خود و هم جام حذفي، در مسابقه سوپر جام باشگاه هاي اسپانيا در برابر فيناليست جام حذفي سال گذشته قرار گرفت
+ نوشته شده در دوشنبه دوم شهریور 1388ساعت 4:20 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(98);
نظر دهید .

زلاتان، ناراحت از شروع بی گل

Zoom
مهاجم سوئدی بارسلونا معتقد است که می توانسته در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل منچستر سیتی، مقتدرانه تر ظاهر شود.
سایت گل: اولین دیدار زلاتان ایبراهیموییچ با پیراهن بارسلونا دیشب در ورزشگاه نوکمپ رقم خورد. دیداری که در آن بارسا با نتیجه 0-1 مغلوب میهمانش منچسترسیتی شد. ستاره سوئدی بارسا در نیمه اول این دیدار برای تیم کاتالان به میدان رفت و دو فرصت خوب برای گلزنی داشت که نتوانست از آنها بهره ای ببرد.
در پایان این دیدار، مهاجم سابق اینتراعلام کرد که تمایل زیادی داشته که بتواند برای تیمش به گل برسد.البته این ستاره در ادامه به این نکته اشاره کرد که از اینکه در اولین دیدارش با پیراهن بارسا برای این تیم به گل نرسیده،نگران نیست و گفت:«از اینکه دو فرصت گلزنی ام را از دست دادم، بسیار ناراحتم ولی می دانم که با گذر زمان برای بارسا گل خواهم زد و نباید این موضوع را در ذهنم بزرگ کنم. تنها 45 دقیقه برای بارسا بازی کردم و سعی می کنم که دیگر در مورد مصدومیت دستم فکر نکنم. این اندکی بر روی بازی من تاثیر گذاشت ولی من با پاهایم فوتبال بازی می کنم و نه با دستهایم.»
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم مرداد 1388ساعت 23:0 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(97);
نظر دهید .

گواردیولا: با وجود شکست راضی‌ام

Zoom
مربی کاتالان‌ها درباره باخت در جام خوان گامپر توضیح داده است.

سایت گل: پپ گواردیولا مربی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل منچسترسیتی در دیدار دوستانه دیشب از بارسلونا ستایش کرده است. گل مارتین پتروف تنها گل دیدار بود. در این بازی گواردیولا از 22 بازیکن خود استفاده کرد. او می‌گوید: «تغییرات بسیاری در طول بازی دادیم و بازیکنان جوانی مانند فونتس، مونیسا، مونتویا، خفرن، تیاگو و گای را آزمودیم. آنها در سطح خوبی بازی کردند. برخی از بازیکنانی که از مصدومیت بازگشته بودند هم چند دقیقه به میدان رفتند. در کل از عملکرد تیم بسیار راضی هستم.»
با وجود آن که هیچ کدام از دو تیم با تمام توان بازی نکردند، اما این پیروزی مهمی برای سیتی به شمار می‌رود. آنها در تابستان خرج‌های بسیاری داشته‌اند. گواردیولا می‌گوید: «سیتی تیمی با ستاره‌های بزرگ است و می‌دانستیم بازی مقابل این تیم دشوار است. آنها یک گل زدند و می‌توانستند در پایان بازی یک گل دیگر هم بزنند، اما ما هم فرصت‌های خود را داشتیم و در مجموع بازی خوبی بود.»
زلاتان ایبراهیموویچ در این بازی برای اولین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت. گواردیولا می‌گوید: «او بسیار تمرین کرده ولی چون استمرار نداشته زمان بیشتری نیاز دارد. او به تدریج بازی در کنار هم‌تیمی‌هایش را خواهد آموخت. از عملکرد او هم راضی هستم.»
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم مرداد 1388ساعت 22:56 توسط اسحاق جاسمی پور
GetBC(96);
نظر دهید .

پپ: یک بازیکن دیگر می خواهیم

Zoom
مربی باشگاه کاتالان به خوبی می داند که گزینه های محدودی در بازار نقل و انتقالات انتظار تیمش را می کشد.
سایت گل: پپ گواردیولا مربی باشگاه بارسلونا در گفت و گویی به روزنامه آ.اس اعلام کرد که پیش از آغاز رقابتهای فصل جدید به یک بازیکن دیگر نیاز دارد. گواردیولا در این رابطه گفت:«ما یک بازیکن دیگر می خواهیم. هم من و هم تکسیکی بگیرستاین این نکته را می دانیم. اگر شرایط این انتقال فراهم باشد، که این اتفاق می افتد و اگر نباشد نیز این اتفاق رخ نخواهد داد.» بارسلونا در تابستان امسال ماکسول و زلاتان را به ترکیب تیمشان اضافه کردند و اتوئو رهسپار اینتر میلان شد. الکساندر هلب نیز به صورت قرضی راهی اشتوتگارت گردید و مارتین کاسرس نیز این فصل را در یوونتوس سپری خواهد کرد. گواردیولا در مورد تیم کنونی اش گفت:« سال گذشته ما تیم فوق العاده ای داشتیم و امسال هم همین طور ولی چیزی در تیم ما کم است.البته همه چیز بستگی به شرایط بازار دارد و ما پیش از به پایان رسیدن زمان نقل و انتقالات در این رابطه به بحث و گفتگو خواهیم نشست.» پپ در پایان صحبتهایش در مورد قرارگرفتن نام 6 بازیکن بارسا،در فهرست کاندیدهای تیم برتر یوفا، محتاطانه سخن گفت و اعلام نمود:«من باید به این 6 بازیکن تبریک بگویم. البته هرگز نباید مرتکب این اشتباه شویم و فکر کنیم که عناوین فردی مهمتر از کسب عناوین قهرمانی و گروهی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر